Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe brochure voor de Wereldwinkel Breukelen

Met de overhandiging van het eerste exemplaar van de nieuwe brochure door Wilbrand Kuijt, Facility manager van Nyenrode Business Universiteit,  aan Anna Kief, medewerkster van de Wereldwinkel Breukelen, werd de gemaakte match op de Beursvloer in maart jl. een feit.

‘De beursvloer heeft ons veel opgeleverd’ aldus Anna Kief die samen met Ada Bomers op de beursvloer aanwezig was. ‘Wij hadden de brochure van de Speel-o-theek gezien die tot stand was gekomen via een match op de Beursvloer en waren inmiddels zelf ook toe aan een professioneel exemplaar. Samen met nog enkele andere wensen stond deze op ons lijstje. Op de Beursvloer kwamen we in contact met de heer Kuijt van Nyenrode Business Universiteit waarmee onze wens voor een brochure vervuld werd. Zij zouden zorgen voor het ontwerp en productie van de brochure en als tegenprestatie zou de Wereldwinkel een vitrine met producten plaatsen in het Albert Heijn gebouw op Nyenrode. Vanaf vandaag hebben we dus deze prachtige brochure die door Luuk van der Scheer van Nyenrode Business Universiteit  werd vormgegeven en geproduceerd. Een stijlvol visitekaartje waarmee de Wereldwinkel zich overal  kan profileren. Bovendien hebben we van hun onlangs een laptop gekregen voor presentaties in onze winkel. Wij zijn heel blij met deze prettige samenwerking ’. 

Wilbrand Kuijt voegt toe: ‘ Nyenrode Business Universiteit staat voor alle aspecten van duurzaamheid. Duurzaam leiderschap, duurzaam onderhoud van het landgoed, duurzaam inkopen etc. Wij onderscheiden ons van andere universiteiten omdat wij niet alleen denkers maar ook doeners zijn. Bij ons ligt de nadruk op hoofd, hart en handen; kennis, bezieling en vooral ook praktisch aan de slag. Daarom vinden wij nauwe aansluiting bij bedrijven.
Omdat  Nyenrode Business Universiteit staat voor duurzaamheid willen wij graag onze naam verbinden aan die van de Wereldwinkel door hun producten hier op Nyenrode in speciale vitrines aan te bieden en door te onderzoeken of een meer structurelere samenwerking op het gebied van inkoop mogelijk is. Een win-win situatie dus’.